URI:
   DIR Return Create A Forum - Home
       ---------------------------------------------------------
       SBP Travian ™
  HTML https://sbptforum.createaforum.com
       ---------------------------------------------------------
       *****************************************************
   DIR Return to: Strategi
       *****************************************************
       #Post#: 5--------------------------------------------------
       Giant Crusher
   DIR By: G-Jaegerjaquez
       Date: January 19, 2014, 4:04 am
       ---------------------------------------------------------
       Disini adalah PATH untuk anda sekiranya anda ingin menyertai
       bahagian Hammer SPBT. Jawatan Giant Crusher[Hammer] akan
       diberikan kepada sesiapa yang berhak memilikinya.
       Sekurang-kurangnya 30 Tarbil harus ada pada setiap ahli yang
       ingin menjadi Hammer SPBT.
       [Giant Crusher a.k.a Hammer]
       Takenote - Ahli Hammer wajib untuk menyertai setiap peperangan.
       Sesiapa yang menyertai Hammer dan tidak mencapai tahap minimum
       permintaan SPBT akan dilucutkan jawatan dan tidak akan menerima
       sebarang info peperangan selama beberapa minggu.
       SwordanceR
       -Pengasas-
       #Post#: 28--------------------------------------------------
       Re: Giant Crusher
   DIR By: weas
       Date: January 19, 2014, 5:10 am
       ---------------------------------------------------------
       we 15 boleh
       #Post#: 226--------------------------------------------------
       Re: Giant Crusher
   DIR By: Megadeth
       Date: January 23, 2014, 6:50 am
       ---------------------------------------------------------
       kalau jadi hammer semua kg boleh gak kn?
       #Post#: 242--------------------------------------------------
       Re: Giant Crusher
   DIR By: roxxar clan
       Date: January 23, 2014, 8:22 pm
       ---------------------------------------------------------
       80 cata cukup tak ? rase cam nk bina lebih lagi... up lagi 100
       ke ? hehehe
       #Post#: 246--------------------------------------------------
       Re: Giant Crusher
   DIR By: Cakim90
       Date: January 23, 2014, 8:36 pm
       ---------------------------------------------------------
       ish, byk cata tu, skali trun hbes blubang kg
       #Post#: 366--------------------------------------------------
       Re: Giant Crusher
   DIR By: Gen
       Date: February 1, 2014, 12:24 pm
       ---------------------------------------------------------
       cata memang best kalau ade banyak . puas ati woo ....  :)
       #Post#: 370--------------------------------------------------
       Re: Giant Crusher
   DIR By: roxxar clan
       Date: February 1, 2014, 7:44 pm
       ---------------------------------------------------------
       cukup kah dgn cata 110 ketul ?
       #Post#: 373--------------------------------------------------
       Re: Giant Crusher
   DIR By: venom_0009
       Date: February 1, 2014, 10:42 pm
       ---------------------------------------------------------
       fuhhh... banyak tuh... tpk kene tambah lgk dlm 300 cata.. baru
       boleh buat 20 wave hihihihi
       #Post#: 384--------------------------------------------------
       Re: Giant Crusher
   DIR By: roxxar clan
       Date: February 2, 2014, 3:14 am
       ---------------------------------------------------------
       rugi laa dgn 20 wave, baik 400 cata dgn 20 wave (2 kali shoot)
       baru seronok... byk bangunan musnah tu, semua slot terkene cata
       (18 resos, 21 bangunan)
       #Post#: 385--------------------------------------------------
       Re: Giant Crusher
   DIR By: venom_0009
       Date: February 2, 2014, 4:50 am
       ---------------------------------------------------------
       btol la tuh.. 400 cata... ko kan da ade 110 cata... aku suh
       tambah 300 cata . 110 + 300 = 410 cata hehehe
       *****************************************************
       Page 1 of 2
   DIR Next Page